kolmapäev, juuni 18, 2008

 

03.06.2008

Niisiis, nagu ma kirjas korteriühistule märkisin- mu torud kolisevad. Ehk et magamistoas voodi kõrval paiknevates püstistes torudes käib teadmata miks (need on kenasti cyprociga kaetud), olenemata kellaajast ning ilmastikust, etteaimamatu sageduse, valjususaste ning kestvusega kolksud. Nagu istuks seal väike Goterman ja taoks millegagi vastu torusid. See kõik algas märtsi kuus. Mõnel päeval ei kolksu üldse, mõnel päeval kolksub nii südantlõhestavalt, nagu tahaks pooleks minna. Mõtlesin, et ehk see on seotud kütteperioodiga. Aga võta näpust, mai lõpus võeti küte välja ja ikka kolksub. Esimesed ööd olin täiesti magamata. Just saab magus uni peale tulla, kui käib mõne cm kaugusel "juraki". Küll ma toppisin vatti kõrva, küll ma kolisin ette tuppa. Eriti ei aidanud miski. Pealegi ei saa ma eestoa ja magamistoa vahelist ust kinni tõmmata, sest uks istub diivani taga kinni.

Kutsusin spetsialisti vaatama. Nagu arvata oli, sel hetkel ei käi mitte ühtegi piuksu. Pealegi ütleb ta, et seda peaks uuesti vaatama kütteperioodil. Nüüd ma ei teagi mida teha, kas kannatada suve lõpuni ja kutsuda mees uuesti? Kuigi ma ei tea täpselt, mis siis parem on, kui ta kolksub ka ilma kütteta. Ilgelt tüütu igatahes!! Kas saaks kuidagi nii, et ei oleks koduseid force major'e?

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?