kolmapäev, juuni 25, 2008

 

11.06.2008

Olen just lõunale minemas, kui sekretariaadis peavad mu kinni üks meesterahvas ning noorem neid. Venelased. Ütlevad, et tahavad meie kollektiivi teatrisse kutsuda. Etendus on komöödia Täiskuu 2 ja lavastajaks Roman Baskin. Tutvustuseks küsivad nad, kas ma tean Roman Baskinit (wtf?) ning hakkavad pileteid pähe määrima. Iva selles, et mina uurin, mitu inimest tahaks tulla ja nemad toovad piletid kohale, kasvõi kahe kaupa. Mind kohutavalt häirib, miks peaks Eesti kultuuri müüma umbkeelne venelane. Pealegi on nende jutus mitmeid vastuolusid. Nad küsivad, millega meie firma tegeleb. Küsin vastu, et kuidas te tulete firmasse, kui te isegi ei tea, millega me tegeleme. Selle peale hämavad nad midagi, et kultuur ei küsi firma tegevusalast. Jutu edenedes ja minu kahtluste tõustes suviste komöödiate kvaliteedi suhtes, ütlevad nad, et olid enne ühe mu kolleegi käest kuulnud, kes oli Täiskuu 1.osa näinud, et see oli väga hea olnud. Milline kolleeg, kui nad on siin juhuslikult!? Helistan MTÜ Kell Kümme’le ja uurin, kas tegu on üleüldse õige asjaga. Olevat küll.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?