kolmapäev, juuni 25, 2008

 

13.-14.06.2008


Pärast paari vastamata kõnet venelastelt algavad firma suvepäevad. Reede ja 13. Üritused algavad juba bussis bobisõidu koolituse näol. Ma olen lapsest saati halva tervisega reisija olnud. Varem oli see muidugi hullem. Pidin alati istuma esimeses pingis ja veel parem oli üldse enne reisi algust lihtsalt magama jääda. Nii ei läinud süda pahaks. Nüüd ma siis pidin mööda kõikuvat bussi ringi rändama ja mängus kaasa lööma. See ei mõju ootuspäraselt hästi. Viimased kilomeetrid istun vaikselt ja püüan korraldusi jagada mobiilselt näit bussi esimesele korrusele. Järgmistel kordadel tean, et pean ka bussijuhi töö ära tegema ehk et tee kirjeldused välja printima ja kaasa võtma. Mis sest, et olin need eelnevalt bussifirmale edastanud. Eelnimetatud põhjusel sõidame õigest teeotsast mööda, sest selles piirkonnas puudub mobiililevi ja kohapeal ootajatega saan suhelda vaid sõnumineerides, mis võtab rokem aega, kui kõne. Selle peale saab bussijuht muidugi kurjaks. Huvitav, kumb meist tegelikult peaks kuri olema?!

Jõuame kanuutamise starti, kus jagatakse pirukat ja puljongit ning õpetussõnu kanuus hakkama saamiseks. Mina sõidan paari kolleegiga, kes keelduvad kanuutamast, peopaika kohale ning valmistan ette, mis vaja. Buss kolleegidega saabub oodatust hiljem, aga õnneks siiski täiskomplektis. Ümber oli läinud vaid üks kanuu. Edasi sööme ja kuulame veidi DISCi teooriat. Kõige eredamalt jääb mulle meelde, et I tüüpidega pole voodis midagi teha. Ma hakkan nüüd õppima, kuidas siis saaks. Olin eelnevalt palunud oma kolleegidel saata mängu jaoks "Tunne oma kolleegi" enda kohta kaks vihjet ja lapsepõlve pildi. Nende järgi pidi siis ära arvama, kellest on jutt. Näiteks olid vihjeteks: Teenis ülikooli ajal taskuraha Soome kruiisilaevadel Tarmo Pihlapi taustalauljana; abiellus 17. aastaselt 11. klassi viimasel koolivaheajal Tallinna linna Mererajooni täitevkomitee loal, olles ennast eelnevalt täitevkomitee koosolekul eksponeerinud; õppis 9. klassis üldainete kõrval kosmonautika ja filmikunsti aluseid. Fotod on muidugi kirsiks tordile. Saab palju nalja. Edasi uuritakse väikeses grupis genogrammi (päritoluperele iseloomulikud käitumismustrid), teised mängivad omaalgatuslikult võrkpalli ja seejärel algabki tants. Bändiks seekord Otsa kooli noored muusikud kollektiivist On you. Südaööl saavad soovijad minna metsa matkale ja pärast ootab kõiki kuum saun. Teine hommik algab joogaga jõe kaldal, mida uudistab veidi eemalt toonekurg. Pärast hommikusööki on loeng Sina ja suhe (töö - ja perealaselt).
Lõpptulemusena võib põhimõtteliselt rahule jääda. Enam vähem asjad sujusid ja vihm hakkab just siis sadama, kui ma lipu maha võtan

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?