kolmapäev, juuli 23, 2008

 

18.07.2008

Lõpuks saan täna oma auto täiskorras kätte. Olen teda mitmeid kordi töökotta viinud ja toonud ning juppide saabumisel tagasi viinud. Lõpuks on mul vahetatud puksid (eelmises töökojas olid need tagurpidi alla pandud), silikoonpuksid, sharniirid, rooliots, tehtud teistkordne silla reguleerimine, õlivahetus, miski vooliku vahetus, kust tosooli välja tuli. Kõik see kokku läheb 6900 krooni. Masendav. Ainus rõõm on, et uuematel autodel maksab üks jupp nii palju, ma sain pool autot ära remonditud. Tegelikult punnitan ma nii kõvasti remondiga sellepärast, et pean augustis ülevaatusele minema. Esimesele elus...

Kui auto käes, lähen toon ema haiglast välja. Kahjuks me ei saa väga pikalt koos olla, sest mul algab 3.üritus seeriast Kolleegid Pärnus. Kohale tuleb 20 inimest. Magama saab hilja või siis vara, kuidas võtta.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?