teisipäev, august 26, 2008

 

25.08.08

Olen vahepeal tuvastanud diskornaabri. See on minu alumine naaber. Eestlased. Olen seal juba kaks korda klohmimas käinud ukse taga. Ei lasta sisse. Aga toas elada ei saa, kohutav tümps. Siis kirjutan kirja ja viin neile posti:

Kuna te mind pole kahel korral sisse lasknud, pean pöörduma kirja teel. Palun kuulake oma muusikat vaiksemalt. Kahjuks kostuvad korterid kohutavalt läbi ja see tümps on väljakannatamatu. Korter 8

Õhtul leian postkastist vastuse (muutmata kujul):

Ma Teile vastan. Meil on õigus kuulata kuni 23.00 muusikat see tähendab pole midagi teha ma arvan et tuleb harjuta korter 2

Öhh?....

Comments:
Kuigi ma usun, et päris julm on elada, kui miski sind kogu aeg häirib :) Ja hoolimata kirjavigadest :D Aga mulle see vastus meeldis :D
 
Ma nüüd teile vastan.
Igal juhul sain ma aru, et edasine dialoog on mõttetu. Lähtudes stiilist ja kirjavigadest.
 
Seda küll :)
Aga vastus oli nii naljakas :) (tümps ilmselt mitte...)
 
Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?