teisipäev, november 11, 2008

 

11.11.2008

Pean juba reedest saadik oma köögitehnika eest arve tasuma. Reede hommikul ma lihtsalt naturaalselt unustasin paroolid koju. Mis siis, et mobiilis oli meeldetuletus. See uus piiksub nii vaikselt, et alles tööl nägin ekraanil silti. Laupäeval-pühapäeval ma olin levist väljas. Esmaspäeval pistsin kotti paroolivoldiku (Sampol on eriti äge meetrine voldik, kus on 390 parooli, millest igaühte saab üks kord kasutada) ja ümbriku, kus on sees ka miski parool. Kuna mul kodus veel arvutit pole (või no on, aga see tuleb vändaga käima ajada ja siis läheb käivitamiseks tunnike), siis sisenen tööl esmakordselt Sampopanga netti. Selgub, et mul puudub kasutajatunnuse number. Ilgelt tüütud on uued süsteemid, millega veel harjunud pole. Helistan Samposse ja küsin abi, et äkki ma saan ikka kuidagi isikukoodi abil telefoni teel ülekande tehtud vms. Hansa üldjuhul on aidanud. Ei saa.

Niisiis täna on mul ka kasutajatunnus kaasas ja asun ülekannet sooritama. Ei õnnestu, kuna päevalimiit on väiksem...No krt, tahaks raha anda ja ei lasta!? Kannan siis nii palju kui lubatakse ja homme jälle natuke ja...





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?