teisipäev, detsember 30, 2008

 

24.-28.12.2008

Jõulud
Nagu ma juba korduvalt maininud olen, siis hetkel ei pea ma jõuludest küll kõige vähematki. Jõulud on meil PEREPÜHA ja päkapikud käivad LASTEL ja VANAEMAD küpsetavad jõulurooga ja VANAISAD toovad metsast kuuse ja ISAD teevad EMMEDELE kallihinnalisi kingitusi.

Minul on vaid ema, kes on vanaema eas. Kõik. Ja mida rohkem ma kuulen ja näen, seda rohkem on üksikuid inimesi ja väga paljud pered on laiali läinud. Milleks peab haavale soola riputama?! Las igaühel olla jõuludega oma suhe. Lisaks kõigele olen kuulnud, et ka noortematele inimestele jõulud ei meeldi. Pealepressitud õnnetus.

Nii ma siis vedelen ema pool ja söön kohustuslikus korras vana traditsiooni kohaselt ma-ei-tea-mitukümmet-erinevat-sööki, üks rammusam kui teine. Loomulikult on kõik väga maitsev, sest üks mis kindel- süüa oskab mu ema teha paremini kui mõni peenem peakokk. Aga milleks NII palju?? Ise ta hädalab ka, et kehakaal ja kolesterool on pühadega puhta paigast ära ja see pidev sahmerdamine väsitab. No aga palun ära tee nii palju süüa ja puhka vahepeal, ei pea kõiki maailma toimetusi korraga või ette ära tegema. Ja minu abikätt ka väga ei vajata, sest mina ju ei oska ja siis on vaja teha topelttööd ehk minu tehtud asju üle teha. Nii ma siis loobun abistamisest ja molutan niisama kolme õnnetu Eesti telekanali saatel diivanil. Alguses on küll nii, et kui pikali viskan, nii magan, aga pärastpoole saan vist välja magatud. Eks need kolm kuud ilma vabade päevadeta ja 12 tunnised tööpäevad annavad tunda.

Noh ja nii nad möödusidki.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?