reede, veebruar 27, 2009

 

13.02.2009


Mu endine kolleeg kutsub mind Amigosse Kosmikute kontserdile, kus lauljaks minu teine endine kolleeg. Enne seda on plaanis veidi „sooja” teha. Viru hotell kinkis mulle just eile 1000 kroonise Amarillo kinkekaardi heaks konverentsi kliendiks olemise eest ja mis siin ikka pikalt mõelda. Lasen kinkekaardi käiku. Kolmveerand bändi, kaks ekskolleegi ning mina. Paar ringi jooke, suur snäki vaagen ja otsas tema ongi. Edasi läheme Teatri kohvikusse, kust leiame eest suhteliselt „soojas” olekus kultuuritegelasi. Sinna on hakanud koonduma ilmselt kadunud Kuku klubi seltskond. Trimpame sealgi mõned joogid ja siis juba peame tagasi tõttama, et band saaks oma laulja kätte. Kontsert on täitsa meeleolukas. Vähemalt esimene pool, kui ma õigesti mäletan…

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?