reede, veebruar 13, 2009

 

20.- 22.01.09

20.01 Estonian Air saadab oma uudiskirja, kus on sees ka sooduspakkumised Euroopa erinevatesse linnadesse. Mina teatavasti olen reisinud nii vähe, et 19 pakutavast sihtkohast olen läbi käinud vaid 5 (sealhulgas Kuressaare). Ühesõnaga minus tekkis teatavat sorti elevus. Esimesena jääb pilk pidama Pariisile ja ma palun meie firma reisikorraldajal saata mulle infot Pariisi hotellide kohta. Enne seda olin ma sama kilgi pähe pannud ka ühele saunamuttidest. Mõne tunni pärast saabub info hotellide kohta. Väike arvutus teeb lennu –ja majutuskuluks 10 000kr. See ei lähe mitte.

Ja siis plahvatab mulle Milano. Just sinna kolis paar aastat tagasi üks mu praeguse töökoha ekskolleeg, kes Itaaliasse mehele läks. Kirjutan talle oma suurepärasest ideest Milanot külastada ja sellepeale vastab tema, et olen koos sõbrannaga oodatud tema poole ööbima. Diil. 22.01 ostan piletid ära, küll mitte koos saunamutiga, sest majanduslangus jõudis vahepeal ka firmani, kus tema töötab, aga oma endise töökoha ekskolleegiga, kes muuseas kannab sama eesnime. Väljasõit minu juubelipäeval.

Aitäh, K!


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?