reede, veebruar 12, 2010

 

04.02.2010

Hommikuks on mul e-postkastis Eesti Mazda täielik hooldusajalugu.

Helistan venkudele ja ütlen, et hindamisele minna pole vaja. Tahan veel ühe tehnilise vaatuse teha lasta. Venku on üsna ärritunud. Et mismõttes, Eurostauto tahab lihtsalt oma Mazdat mulle pähe määrida, temal on kõige parem auto ja mida ma jauran. Räägin siis veelkord asja üle, et saad aru- mootorit on lahti võetud ja kokku pandud, lisaks ei tunne arvuti masinat ära. Venku teatab, et ongi hea, et mootor korda tehti, kui see katki oli ja arvuti ei tunne sellepärast ära, et see on automaatkast, millel on manuaali võimalus. Nii lihtne ongi kõik. Selle autoga ei olnud mingeid probleeme terve Saksamaa-Eesti teel. Ma püüan teise nurga alt läheneda, et vaadake paar päeva teel olemine ei anna täit teadmist auto ajaloost. Keegi on sellega eelnevalt sõitnud ja selle autoga on midagi juhtunud, ma tahaks selle välja selgitada ja kui ei ole müügihuvi, siis jätame tehingu katki. Lõpuks venelane leebub. Seejärel helistan ülevaatust tegevale tüübile. Ta kuulab mind äärmiselt tähelepanelikult ära, võtab minu käest Eurostauto kontaktid, palub saata vigade nimekirja ja lubab asja uurida.

Lõuna ajal helistab mulle Rapla politsei minu pärastjõulude aegase kõksu pärast ja me lepime kokkusaamise 9.veebruarile.

Õhtupoole ühendun uuesti autotehnikuga. Ta ei oska midagi oluliselt targemat öelda. Arutas kontrolli teinud tüüpidega, aga ega nemad ei oska ka arvata, millest sellised vead on tekkinud. Tal endal puuduvad originaaljuhtmed ja kui juba Eurostauto tüübid ei saanud autole "sisse", siis tema ilmselt ka ei saa. Küll aga ei ostaks ta ise sellist autot enne, kui on saanud põhjaliku kontrolli ära teha.

Mulle hakkab üha enam tunduma, et lihtsam on võtta Eurostauto kallim ja vähema varustatusega auto. Helistan enne töölt lahkumist Eurostautosse ja nuian allahindlust.


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?