kolmapäev, veebruar 17, 2010

 

17.02.2010

Minu majas elavad huvitavad inimesed. Minu allkorrusel elab juba eelpool nimetatud "diskor". Suvel, kui hr Jackson kõrvad pea alla pani, siis ta kuulas igal hommikul kl 11-12 ühte ja sama Jacksoni lugu. Paar päeva tagasi kuulas ta muusikat sellise tümakaga, et minul toas klaasid klirisesid. Ise lõi plaksu ka kaasa. Mulle tuli kohe silme ette selline eluvaevas pilguga, üks silm suitsust kinni teise Eesti vend, kes diskotümaka saatel kaasa plaksutab.

Talle on lisandunud hüsteeriline koolilaps minu ülemisest korterist. Paar kuud tagasi kuulsin hommikul koridoris kohutavat kisa. Ehmatasin unest üles ja mõtsin, et kas peaks nüüd politsei kutsuma või hoopis kiirabi. Mõne aja pärast jäi kõik vaikseks. Ei saanud tookord aru midagi. Viimastel hommikutel on selgunud, et kisajaks on umbes 2.-3.klassis käiv tüdruk. Tuleb trepist alla ja röögib ema peale- ma ei taha seda ja teist ja kolmandat. Eile tõmbasin korteri ukse lahti, et kodanikke korrale kutsuda, kuid nad olid juba alla jõudnud. Täna hommikul ilmselt ema tüdines lapsest ära ja läks esimesena välja. Tüdruk karjus nagu teda tapetaks ja jooksid mööda koridori alla- emmeeeeee ooootaaaa! Kiskusin taas ukse lahti, endal juuksed pesumärjad ja hommikumantel seljas ning kutsusin last korrale. Vaevalt, et sellest suurt kasu oli.

Huvitav, miks lastakse lapsel hommikul kl 8 röökida keset koridori, kui mõni näiteks magaks veel..

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?