neljapäev, veebruar 18, 2010

 

18.02.2010

Kirjutasin eile ühistu esimehele emaili, et kas ta oskab midagi räuskava lapse pere kohta öelda. Et äkki on võlgu ja muidu jobud. Lisasin viimase lausena, et minu õnne juures olen osanud esimesena kolida trepikotta, kus mind asusid ümbritsema hullumeelne diskor alt ja räuskav laps ülevalt.

Täna ühistu esimees helistas mulle ja ütles, et lapsega pere osas tal küll etteheiteid ei ole. Normaalse jutuga ema ja arved kenasti tasutud. Ju on siis lapsel mingi trauma olnud. Aga ta küsis lisainfot diskori kohta ja ütles, et noormees armastavat napsutada ja päris ohtralt. Muide olen täheldanud, et muusika tümpsub siis, kui naise autot õues ei ole. Seega ilmselt pereisa kasutab pereema puudumisel aega kasulikult ära ning mõnuleb omaette. Seda enam on mul hea meel, et ma pole läinud sel momendil ukse taha lõhkuma. Nagunii ta ei saaks purjus peaga aru ja kes teab, oleks veel äkki agressiivnegi...


Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?