reede, veebruar 26, 2010

 

26.02.2010

Surfan taaskord Orkutis ringi ja avastan ennast juba ei-tea-mitmes-kord mõtlemas sama mõtet. Miks inimesed panevad Orkutis, Facebookis, MSNis etc ENDA pildi asemel lapse või lemmiklooma pilte?? Ma saan aru, et lapsed ja loomad on tähtsad, aga see on inimese ENDA pildi koht ja lastele ning loomadele tehakse eraldi album. Hetkel olen ma ilmselt just sellises vanuses, kus kõik ümberringi lapsi saavad ja ausalt öeldes olen ma neist lastepiltidest vales kohas ikka juba väga tüdinenud. Teine arusaamatu asi on minu jaoks, et miks inimesed panevad ENDA nime kohale suvalise nime?? Noooh, MSNis ehk võibolla veel kuidagi saad sellest aru, et inimesel on päeva-emotsioon ja siis ta paneb selle ENDA nimeks. Kuigi ega ma sellest ka ikka väga aru ei saa, sest olgem ausad, mida ütleb sulle oma suheldavate nimekirjas näiteks „Täna on reede-jeee“ ja järgmisel päeval on sama inimese nimi näiteks „Heldene aeg“. Kui sul on nimed alfabeetilises järjekorras enda jaoks kenasti klaarilt ritta aetud, siis hüpleb sama kodanik T ja seejärel H nimelisena, pealegi ei saa ma enne teada, kes see veidrik on, kui pean nimel klikkama ja emaili aadressi vaatama. Kui keegi veel ei tea, siis ma võin õpetada, et MSNis kirjutatakse konstantselt OMA nimi ja selle järele emotsioon. Näiteks Mari- pahad päevad. Hullem lugu on Orkutilaadsete lehekülgedega, kus inimesi otsitakse PÄRISNIMEDE järgi. Kuidas ma pean üle leidma oma kallid kunagised klassiõed-vennad või kasvõi omad sugulased, kui seal on nimi Sixu Trixu või Rivensky või K.V (kelle fotod on privatiseeritud) või Mai-Tea Midagi??

Vabandage, kes te endid ära tundsite, aga te olete jube tüütud.

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?