kolmapäev, märts 10, 2010

 

04.03.2010


See on Eesti Kontserdist küll üsna mõtlematu, et ta oma Tallinna kontserdid kõik pühapäevadel teeb, kui mina eksole rühin kolme grupiga tantsida. Nii ei jäänudki mul muud üle, kui neljapäeval hoopiski Pärnu kütta kontserti kuulama. Pakin kaks autot kaaslasi kaasa ja läheme. Õnneks hakkame juba poolviis minema, et seitsmest kohal olla. Vahepeal on nimelt teelõik, millel on klaasjää. Mina hoian rooli paigal, aga auto sõidab veidi vasakule ja veidi paremale ja siis jälle otsast peale. Üsna rõve tunne on ausalt öeldes. Igatahes jõuame kohale. Käisin Lätipoiste Cosomse kontserdil ka hallil 2006.aastal, kui olin parajasti suurte sekeldustega Eestisse tagasi kolinud ja esimese südantsoojendava elamuse järele Jõhvi kontserdimajja sõitsin. Ehk et ma polegi Lätipoisse Tallinnas näinud.


Võimalik,et ma ei mäleta kõike nii täpselt, mis tookord 4 aastat tagasi toimus, aga seekordne kontsert oli küll puhas kuld ja ületas eelmist korda veelgi. Mõnusalt Baltikumi huumorit, eriti kentsakad pillid, mõned (Läti laste loodud) arusaamatud muinasjutud ja muidugi hulgaliselt feromoone ning hääli. Noormees, keda ma tollest ajast mäletan mustade pikkade juustega budumm-budumm-geeniusena, on nüüdseks juuksed maha lõiganud ja ilmselt ka värvi välja kasvatanud. Igatahes paistab kaabu alt harilik kartulikoore toon. Aga see ei tee teda üldsegi mitte vähem atraktiivsemaks ega vähem geniaalsemaks. Tüüp loob muusikat, laulab, müdistab trummidega, teeb beatboxi ja muidugi tantsib. Ja kõike seda olemisega, nagu toimuks kõik muuseas. Igatahes on Cosmos üks väheseid asju, mis mulle Läti juures meeldib lisaks Riia vanalinnale. Siin ka väike videoklipp
http://www.youtube.com/watch?v=TjJmm6XQ3QQ

Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?