esmaspäev, mai 17, 2010

 

10.05.2010


Hispaania ja Eesti ajavahe on 1 tund. Oma käekellal sikutasin ma väikese seieri tahapoole juba esimesel päeval, aga mobiilil ei hakanud aega muutma. Samas kasutan ma äratuskellana just mobiili. Juba teist korda suudan äratuse tund aega liiga varaseks panna. Loll pea on kehale nuhtluseks.


Täna on minu toanaabri sünnipäev. Ääremärkusena olgu mainitud, et minu toanaabriks on A&P tütar. Tegemist on 27.verstapostiga ja selleks puhuks on kõik kl 10-ks hommikul palutud shampusele ja maasikatele (teate küll, Hispaania maasikad). Selge on, et enne seda peab jõudma ennast kasida ja hommikust süüa. Ausalt öeldes olen ma hilja magama minemise, hommikuste varaste ärkamiste ja päevaste sportlike kõndmiste tõttu nii väsinud, et enam ei jaksa uut infot vastu võtta. Vana inimene vajab oma uneaega, et ta ei toriseks.


Hommikune pidu kulgeb meeleolukalt nagu ikka selle kambaga ja lõbustavat lurri jagub nii palju, et pehmemad pead jäävad sopsu. Nii siis suunduvadki kaks lõbusat kampa pärast pidu eri suundades teele- mina ja J&J loomaaeda ning teised Güelli parki. Täna on juba pikemate ilmaennustuste järgi kõige soojem ilm, aga kuna linn on kõrgeid maju ja puid täis siis esiotsa ei saagi päikese võimust aru. Varsti kahetsen sügavalt oma teksade valiku üle. Ainus, mida saan teha, on teksad üles käärida ja juuksed pealae peale kokku kruttida. J omakorda leevendab olukorda sellega, et ostab meile teele kaasa külma valge veini. Loomaaed on nagu loomaaed ikka, ainult, et puure on vuhteliselt vähe. Väga mitmed loomad elavad klaasi või kõrgema ääre ja kraavi taga. Ma olen hädas sellega, et ilmselt terve Hispaania on näinud hullu vaeva selle nimel, et kogu maailma päike kinni katta. Näiteks on nad loomaaeda suured varjavad puud istutanud ja mul hakkab päikesepaistelise ilmaga külm. Üsna loomaaia viimaste loomade juures selgub, et J&J fotokas saab tühjaks, aga meil oli veel plaan akvaariumit külastada. Võtame kiirelt vastu plaani B, mis tähendab, et sõidame taksoga hotelli, J&J panevad oma fotoka laadima ja samal ajal sööme lõunat.


Kui lõuna söödud, siis otsustan akvaariumist loobuda, sest mu jalad ei kannata enam sama maa tagasi vantsimist välja. Lähen luuran veidi poodides ringi ja kosun hotellis kuniks punkripeoni A&P pool. Peo ajal näeme telekast uudiseid tuhapilvest, mis on sulgenud Barcelona lennuvälja ning lennuõnnetusest kas Madriidis või Barcelonas, kus lennuki tiiva see lapats, mis maandumisel püsti tõuseb tuksi läheb ja lennuk maha plartsatab ning süttib. Jääb vaid loota, et meie sõbrad ja vanemad seda uudist kodumaal ei näe, muidu pabistavad ennast lolliks (mitte et mulle see ei mõjuks).



Comments: Postita kommentaar



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?